lördag, februari 24, 2007

...varm i såväl själ som hjärta!

En sån dag! Jobb till 12:30, blev hämtad av Daniel på jobbet, till Pizzeria Ängeln för lunch - det blev oxfilépasta för oss båda. Vidare till Luleå, in till stan först....lite hetsjakt för min del, ville så gärna hitta en snygg top, hittade två "vardagsplagg" på Kapp Ahl. Vidare till Storheden där vi handlade mat och dryck, på Lindex hittade jag i alla fall nåt acceptabelt men inget som gick rakt in i hjärtat. Sen hemresa...stannade på Coop för att hämta ut min present från Daniel, denna ljuvliga kamera som jag ägnat en hel del av kvällen åt. Jag är redan förälskad! Så fin och vilka bilder det blir!

När vi kommit hem, packat upp och jag hade fått leka lite med kameran och ta en uppfriskande dusch så begav jag mig till Agneta som planerat. Där bjöds jag på en välkomstdrink sen dukade vi upp med räkorna, aiolin och brödet som jag hade med mig. Mycket mat, en del vin och massor med surr blev det. Pernilla anslöt en stund senare.


Jag har haft en mycket trevlig kväll i goda vänners lag! Vi har hunnit prata om resor, familjebildning, då och nu, hundraser och deras "för- och nackdelar", försäkringskassan, Let's Dance osv...osv...

Och Daniel, återigen har du visat vilken hjälte du är! Då menar jag inte bara All den Gudomliga Kärlek Du ger mig, skjutsningen och hämtningen i kväll, min fantastiska present utan även det ordentliga tillskottet i vår reskassa!

Lägger mig härmed - intill.....varm i såväl själ som hjärta!

Inga kommentarer: