fredag, mars 23, 2007

Lönlös helg

Trots "lönlös" helg (visst var jag vitsig nu? *s*) för till skillnad från (vad som verkar vara hela världen) får jag min lön först på måndag och en ohygglig mensvärk som maler och gnor som ett band runt mage och rygg så är jag på bra humör. Jag har petat i mig ett piller för ett tag sedan så snart borde det lägga sig lite.

När jag kommer hem ska jag fixa till middagen lite snabbt, det blir fredagsmiddag modell: medioker. Daniel ska ju iväg och träna fotboll i Luleå i kväll så vi drar inte för höga växlar på dagens middag. Jag ska ta mig en lång och varm dusch, magen ska få sig en riktig omgång med "hett" vatten, såååå skönt såna här ont-i-magen-dagar. Sen blir det TV ("Let's Dance") och dator-kväll för min del. Lugnt, skönt och lagom action för min del.

Inga kommentarer: