måndag, mars 19, 2007

Trött, trött, trött!

Jag var så trött i går när jag gick och lade mig ändå har jag sovit så himla dåligt i natt. Vridit och vänt på mig och vaknat stup i kvarten. Varför vet jag inte. För varmt? Eller bara det faktum att det var söndag och en ny arbetsdag väntade? I morse var jag i alla fall så trött att jag nästan mådde illa. Lite bättre nu när jag kommit igång med dagen.

Här snöar det idag, jag fick leta bilspår på vägen för att slippa plumsa mig till jobbet i morse. Helgen har bjudit på enormt vackert väder som jag tyvärr inte utnyttjat som jag borde ha gjort.

Annars i helgen då? Fredag kväll kom Erika förbi från Piteå för soffsurr och "Let's Dance" på TV och lördag blev det, trots att så inte var tanken, en sväng ut. Mycket dansande. Roligt! I går var det en seg dag, lite soffa och TV under dagen och sedan potatispannkaka till middag. En del film hann vi med också nämligen "Hannibal Rising" och Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby .

Nu ska jag göra lite nytta här!

Inga kommentarer: