tisdag, april 24, 2007

Det är jävligt lockande...

...att trampa på bromsen när folk lägger sig kloss i baken på en längs vägarna. Återigen ett irritationsmoment i trafiken. Jag är kanske inte alltid helt bra på att hålla hastigheten men jag brukar försöka, i synnerhet såna här gånger när jag vet att de har utökad hastighetskontroll i stan hela veckan. Vissa sträckor är svårare än andra att hålla hastigheten på, speciellt när folk stressar en genom att köra tätt, tätt inpå. Det är såna gånger man vill stampa på bromsen och skrämma dem lite och innerst inne hoppas på en fartkontroll längre fram när de demonstrativt kört om en på de mest idiotiska sätt.Jag älskar fart och skulle gärna köra fort, jag trivs inte med att masa mig fram i kryptempo och jag får ofta bita ihop för att hålla mig till hastighetsgränserna. Därför stör det mig nåt enormt när andra väljer att

Inga kommentarer: