måndag, april 23, 2007

En fellow Bodensare...

...har utmanat mig, nämligen Desperat_husfru och jag antar utmaningen!

FEM saker jag skäms över:

  • att människor kan vara så otroligt fördömande, intoleranta och inskränkta
  • att jag inte kan slappna av och se filmen klart om jag ser ett gult blad i en krukväxt här hemma *s*
  • att jag inte skäms mer över det faktum att jag är rund *s*
  • att jag är så otroligt velig och har så svårt att fatta ett beslut emellanåt
  • att jag är halvblind i trafiken när det gäller att se bekanta som hälsar i andra bilar/på cyklar eller gångbanor
FEM saker jag vill (ska) göra nästa år:
  • ha funnit/finna drömhuset
  • gratulera en av mina bästa vänners första bebis på 1-årsdagen
  • må lika bra som jag gör nu - om inte bättre!
  • fira...
  • ta en weekend någonstans med vänner
FEM saker jag gjort detta år, och aldrig kommer glömma:
  • kan lova att USA-resan i september blir en sån händelse!
  • lärt känna Ditte
  • varit nära att förlora min sista och älskade morbror
  • fått bevittna min yngsta systers förbättrade syn efter en operation (priceless!)
  • alla funderingar kring vad som kommer att ske med huvudmannaskapet under vilken min arbetsplats ligger
Nu står det alla fritt att själva anfalla denna utmaning!

Inga kommentarer: