måndag, april 16, 2007

I veckan ses vi knappt

Monday, monday!

Idag fyller underbara Tove 30 år. Hipp, hipp hurra på din födelsedag!

Jobb som vanligt idag, måste slå in presenten när jag kommer hem för i eftermiddag ska jag och Daniel åka och uppvakta Tove, det blir dock ingen lång visit eftersom Daniel måste hinna sova några timmar innan nattjobbet. Jag tänkte försöka få upp min resväska från källaren idag så att jag kan påbörja packandet inför onsdagens Stockholmsresa, jag måste hinna tvätta lite inför det också.

Jag och Daniel kommer knappt att hinna ses i veckan. Idag är det ju först jobb för oss båda, sen måste han sova för att sedan åka iväg vid 22-tiden. I morrn sover han nog när jag går till jobbet och sedan skulle det ev. bli nattjobb för honom tisdag till onsdag också. Onsdag jobbar jag fram tills dess att taxin kommer för att ta mig till Kallax och hem kommer jag ju först på lördag kväll. Just i detta nu kan ärligt erkänna att jag inte ser fram emot resan och vistelsen i huvudstaden. Det blir säkert bättre när jag väl är där. Jag hoppades ju på soliga och vackra vårkvällar där nere men prognosen ser inte alls lovande ut. Nåja, nog om detta nu. Den som lever får se hur väder och vistelse blir. Jag återkommer garanterat med en rapport om saken

Inga kommentarer: