måndag, maj 28, 2007

Det går utför med mig *s*

Nu är jag som en ny människa *s* Eller åtminstone en bit på väg, fast det var nog också att ta i. Jag har tagit bort den där irriterande knölen, blivit sydd och omlagd så nu ska jag ta det lite piano i ett par dagar så att det får läka ihop. På onsdag när det gått tre dagar sedan jag tog en antihistamintablett ska jag göra ett pricktest för att få pollenöverkänslighet konstaterad eller avfärdad. Nåt är det i alla fall och det är ju bra att veta om det är pollen det handlar om.

Som jag befarade hade min syn försämrats. Tidigare hade jag linsstyrka -1,25 på höger öga och -1,50 på vänster. Nu ligger värdena på -2,0 (hö) respektive -2,50 (vä).

Vi har just inmundigat en smarrig Caesarsallad och nu ska jag och D ta oss en skön kvällspromenad i solskenet.

Kram från mig!

Inga kommentarer: