fredag, maj 04, 2007

I'm not dead...

...bara förkyld. Jag har inte haft så mycket ork över till detta och dessutom har jag inte haft så fasligt mycket att förtälja, det händer inte så värst mycket när man är allena mellan fyra väggar om dagarna. Jag tog en extra flexdag i går för att kurera mig men nu är jag för snål för att ta ut mer av mina ihopkämpade flextimmar eller en sjukdag så jag harvade mig hit. Nog för att jag fortfarande inte är piggelin men jag hoppas på en telefonen som håller sig hyfsat lugn och att det inte strömmar in för mycket akuta ärenden under dagen.

Kvällen besök från Sollefteå är i alla fall skjutet på framtiden, det känns inte schysst att de ska åka så pass långt för att mötas av en så trist värdinna.

Nu ska jag ta och ta mig igenom mailen och meddelandefunktionen, röstbrevlådan har jag redan tagit itu med.

Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: