måndag, maj 07, 2007

Knäckt!

Förkylningen sitter i och kådan i huvudet består. Denna morgon var tung och är fortfarande tung. Tar ut min halvdag idag så jag går hem redan vid lunch. Det får det bli soffan då känner jag.

En lite speciell vecka på jobbet. I morgon ska jag och en kollega till Luleå för en utbildning i stående, onsdag firar vårdcentralen 25-årsjubiléet med öppet hus. Feel welcome! Torsdag är det vanligt patientarbete och fredag är jag ledig. I morgon kväll är det fest för personalen på Rondo här i stan (med tanke på jubiléet), jag hade först tänkt gå men har bestämt mig för att låta bli. Jag vet hur trött och slut jag är om kvällarna och morgnarna.

I går fick jag ett alldeles förträffligt erbjudande av en väninna och jag känner mig mycket smickrad ;) Det hela gäller nu på lördag men i går insåg jag att det krockar med eurovisionsschlagern. Jag har inte sett den på åratal men kände mig faktiskt sugen på att se om The Ark ska sopa banan med de andra, eller ej. Jag måste ge det en funderare.

Nu ska jag ta mig en kopp java!

Inga kommentarer: