lördag, juni 09, 2007

Datorkunniga - help!

Ett nytt försök, jag har ställt denna fråga förr men gör det igen eftersom jag inte riktigt blev nöjd med tidigare svar:)

Jag och sambon har varsin dator i varsitt rum. Han spelar ofta musik hos sig och jag har ingen dörr till mitt rum utan bara ett draperi, detta resulterar i att jag inte kan spela egen musik om han spelar - för då blir man minst sagt galen! Saken är ju den att han oftast spelar fantastisk musik som även jag älskar och jag hade gärna fått den musiken till mina högtalare här inne också. Istället för att bara höra den på distans alltså. Så min fråga lyder:

Finns det något program som gör att det han spelar även hörs i mina högtalare, utan att jag behöver ha de aktuella låtarna på min dator. Nu menar jag alltså något utan en massa kablage. Lever jag i en drömvärld eller finns denna möjlighet?

Inga kommentarer: