torsdag, juni 07, 2007

Firande och svirande

Ena dagen pigg, nästa sjuk och bara ork för sängen. Jag är kräkless nu! Säg inte att detta ska bli en sommarföljetong! Jag låg nog mer eller mindre hela dagen i går, var inte alls pigg. Tack och lov för Kristina som lockade med middag på stan så att jag i alla fall tog mig ut en liten sväng. Jag känner mig inte speciellt pigg idag heller, är heltät i huvudet men snart är det ju helg. Då behöver man inte vara lika alert som på vardagarna i alla fall...

Jag och Kristina har ju resonerat lite om att bevista Western Farms säsongpremiär på lördag kväll. Så det vore det ju trevligt att vara pigg då. I morrn jobbar jag bara halvdag, jag har fått en inbjudan till examensfirande på eftermiddagen. A:s dotter tar nämligen studenten och de ska ha lite festligheter hemma.

Nu ska jag kila iväg på lunch, har med mig resterna av kasslen och murkelstuvningen. Gott!

Inga kommentarer: