fredag, juni 01, 2007

Friday I'm In Love

Lika snabbt som det kom över mig försvann det. I två dygn har jag mer eller mindre bott i sängen men nu är jag "back to normal" igen. Ingen feber men känner mig ändå lite kallsvettig, halsen är bra mycket snällare också. Jag njuter! Jag är tillbaka på jobbet och helgen är på ingående. Solen strålar och vädret ska visst fortsätta att vara fenomenalt här i norr, temperaturen ska visst hamna någonstans mellan 23-27 grader. Då vill man inte ligga i sängen och ömsom frysa, ömsom svettas. I och med att jag blev sjuk missade jag både pricktest och återbesök till läkaren men nya tider är fixade, båda på tisdag till veckan faktiskt.

Jag har inget planerat för helgen överhuvudtaget. Jag är som vanligt sugen på att grilla alt. sitta ute någonstans och äta, dricka vin och titta på folk. Daniel ska iväg på lagfest på lördag, jag ska skjutsa upp honom till byn men sedan vet jag inte.

Nu ska jag i alla fall ta itu med det som samlats på hög medan jag varit hemma.

Njut av sommaren, people!

Inga kommentarer: