tisdag, juni 26, 2007

Mitt liv i låttitlar (tydligen *s*)

Sätt din musik på blanda.

- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Rock the Block - Trilenium

2. Kommer du komma långt i livet?
October Love - Byz

3. Hur ser dina vänner dig?
Start Rockin' - Antiloop

4. Kommer du gifta dig?
Next Contestant - Nickelback

5. Vad är ditt livs themesong?
Gallery - Mario Vasquez

6. Vad är ditt livs historia?
Everything Begins With an E - Alice Deejay

7. Hur var skolan för dig?
Amazing - Aerosmith

8. Hur kan du komma framåt i livet?
We Gonna Party - Byz

9. Hur kommer imorgon vara?
Fantasy - Antiloop

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Walk Idiot Walk - The Hives (hmm, kom ihåg att jag inte valt detta *s*)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Wonder Where You Are - Da Buzz (det lät ju inte speciellt betryggande *s*)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Easy Silence - Dixie Chicks

13. Hur är det med ditt liv?
It Takes A Fool To Remain Sane - The Ark

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Smörjan - LOK

15. Hur ser världen på dig?
I Morgon är En Annan Dag - Christer Björkman

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
See You When You get There - Coolio

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I Believe In You - Il Divo

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
I Need Love - Bosson

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
För Kung Och Fosterland - Magnus Uggla

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Where Were You Last Night - Anki Bagger

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Goodnight Elisabeth - Counting Crows

22. Kommer jag någonsin att ha barn?
Make Me Bad - Korn

23. Vad är några tips till mig!
I'll Stand By You - Girls Aloud

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
At Your Side - The Corrs

25. Vad är min danssång?
Let My People Go - The Kelly Family

Inga kommentarer: