tisdag, juni 26, 2007

Snart inleds operation: bunkring

Idag hade jag tänkt få "fingrarna ur" och lämna in min sko med den lösa klacken till skomakaren, jag har ju fått löfte om att restaurangen tar kostnaden för lagningen - med tanke på deras miss med landgången.

Jag och Daniel ska sedan ta en tur förbi systemet och bunkra lite för den kommande Boden Alive-helgen *s* Jag hade tänkt köpa en gin (gin och tonic är en favoritdrink) och en box med vitt men råkade sedan snubbla över lite information om Aivy Vodka och måste nog satsa på en sådan också, den låter helt underbar - i synnerhet drinken Splash som består av den nyss nämnda vodkan, is, lime och sprite. Enkel men säkert fantastiskt god. Att flaskan sedan är sparsmakat stilfull är bara en trevlig bonus.

Solen tittar förresten fram här nu, de ordentligt svarta molnen som låg över stan då jag var ut och handlade har dragit förbi och ser ut att bege sig norrut. Nu hoppas vi på det bästa, vi vill ha soooooool!

Torsdag kommer syrran hit en sväng innan vi beger oss ut på stan för att kolla läget, det lät även som att Kristina från jobbet skulle dyka upp. Fredag kväll är tanken att vi ska möta Tove och Jonas på stan och ansluta oss till dem. Lördag vet jag att D ska på balkongfest med polarna, vad jag tar mig för då står fortfarande skrivet i stjärnorna men ut på stan vill jag ju när det väl händer nåt här i stan - bara jag orkar *S*

Inga kommentarer: