söndag, juni 17, 2007

Vart tog sommaren vägen?

Visst solen skiner just nu och det är 17 grader men helgen har inte bjudit på något direkt sommarväder. Jag måste kolla prognosen, inte för att det är nåt jag förlitar mig till helt och fullt men en liten vägvisning kanske det kan vara.

Ännu en helg är förbi. I fredags var jag och Daniel ute och svirade, träffade en hel del bekanta ute på stan och det hela slutade med en (väl så) trevlig efterfest...*s* Jag tror att klockan var närmare 06:30 när vi kröp ner i sängen här hemma. I lördags var både jag och Daniel hyfsat sega, det blev film för hela slanten den kvällen - vi hann med "The Wicker Man" som trots en bra skådis som Nicholas Cage var skräpig och "The Pursuit of Happyness" med Will Smith - som var betydligt bättre!

I morgon börjar min första riktiga semesterdag, då hoppas jag på solsken och sommarkänsla...

Nu ska jag gå och resonera med Daniel om vad vi ska se för film(er) ikväll. Det blir ännu en sådan afton.

Inga kommentarer: