tisdag, juli 17, 2007

En sån soppa!

Åhhh, en sån rörig helg som väntar. Jag har noll koll och noll struktur just nu och sådant kan göra mig galen. Som jag skrivit tidigare är jag ju en kontrollmänniska med ett hyfsat stort behov av ordning och planering. Hur ska jag få till detta. Jag tycks bara trassla in mig mer och mer *s*

Daniel har fotbolls"läger" hela helgen och kommer att vara ganska upptagen med detta, det hela avslutas med bastubad/fest på lördagkvällen.

Saken är den att jag hade lite lösa planer om att åka till en bekant på fredag efter jobbet men detta tycks ha runnit ut i sanden. Jag har lite andra bekanta som också vill ses just på fredag bl.a en trevlig tjej som jag lärt känna via nätet. Vi har bara träffats ute på krogen i Luleå en gång men vi har pratat en del på nätet. Tanken var att dricka vin och prata oss igenom kvällen/natten. Här måste jag nog avvakta och se vad som sker. Lördagsröran består i att vi ev. får besök av ett par kompisar men de vet inte ännu hur det ser ut med barnvakt, Daniel måste ju dessutom bestämma sig för om han ska skippa bastun och festen med fotbollspolarna i så fall och till råga på allt detta är det möhippa för en kompis på lördag.

Kan man klona sig tillfälligt? Jag vill ju göra allt! *s*

Inga kommentarer: