onsdag, juli 18, 2007

Jag är en beige människa

Och det på alla sätt och vis! Ja, det stämmer verkligen.

Jag tycker om färger som svart, brunt och beige - både när det gäller kläder och mitt hem. Jag är heller ingen speciellt färgstark typ. Visst klär jag mig i färg ibland (rött är en favorit) men allra bäst trivs jag i mina jordfärger.

Dessutom är jag nog rätt beige i min personlighet och mitt sätt att vara, jag är inte speciellt provokativ och bullrig av mig och ogillar att stå i fokus och få allas ögon på mig. Ett av det värsta jag vet är att vara ovän med människor - oavsett om det är någon som står mig nära eller en obekant.

Jag är en vän av diplomati och solidaritet och vill gärna behaga så många som möjligt. Jag vill ha en snäll, vänlig och tolerant värld.

Jisses amalia, jag låter verkligen som en megatönt nu men tro mig, jag har också mina sidor. På vissa områden är jag nog färgstarkare än många andra - fast de drar jag inte här *s*

Vilken färg är du?

Inga kommentarer: