onsdag, juli 18, 2007

Nu händer det saker här

Idag kom besiktningsprotokollet - äntligen! De där mäklarfunderingarna jag hade tidigare rörde just detta, att det drog ut så på tiden. Mina misstankar gick till att de medvetet väntade med att skicka oss det för att hinna få fram fler intressenter på huset och på så vis fler budgivare som trissar upp priset. Cyniskt, jag vet....men...

Utskriftsdatumet på protokollet är 10/7 och besiktningen utfördes den 9/7 så det känns nästan som att jag fick det jag misstänkt bekräftat. För inte kan det väl ha tagit 8 dagar för Anticimex att maila protokollet till mäklaren?

Nåja. Nu är karusellen igång och jag har nerverna utanpå *s* Morgondagen lär bli tuff och kanske några dagar till framöver. Jag vill ju så gärna, VI vill ju så gärna...

Idag fick jag även en förfrågan av min föreståndare (det där jag nämnt tidigare angående lite förändring för mig i jobbet). Jag vågar dock inte skriva mer om det förrän allt är klappat och klart. Egentligen var jag väl dum som skrev nåt om detta med huset också, det känns som ett dåligt omen. När det gäller sånt kan jag vara jäkligt vidskeplig.

Jag har ingen förhoppning men en intensiv önskan om att detta ska gå vägen!

Hjälp mig med tummarna nu!

Inga kommentarer: