fredag, augusti 24, 2007

Gräsänka i dagarna 3

Ledig fredag och solen skiner, mycket skönt. Det är inte längesedan jag kom hem från Luleå. Daniel åkte ju med buss från Luleå 08:30 mot Falun och Vattenfallsmästerskapen, så jag hängde med till Luleå för att få hem bilen. Han kommer hem tidigt på måndag morgon, så nu är jag allena i dagarna 3. När vi kramats hej då hade jag ju lite tid att fördriva innan butikerna på storheden öppnade så jag tog mig en biltur och hamnade i Kallaxområdet, passade då på att kolla in vart Lulviksbadet låg. Inga badare den tiden på morgonen dock. Jag hängde trots detta på låset på Ica Maxi kl 09, det har aldrig hänt förr *S* Hann förutom Ica maxi avverka Biltema, Willys, systemet och Coop. Sprang ihop med en nätbekant på systemetparkeringen, tillika en ny vän till Tina. Kastade några ord innan jag begav mig hemåt.

Nu kom tröttheten över mig, jag har just lunchat fil och smörgås med rökt kalkon och tror att jag ska lägga mig och slumra på soffan en liten stund. Sedan får vi se vad aftonen har i sitt sköte...

*kramar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh....pratade med han i tfn just när det öppnade på glasbanken :)