tisdag, augusti 07, 2007

Titta, titta, titta!


Nu är köpekontraktet på huset påskrivet och klart *glädjeskutt*! Vi kommer att träffa säljarna framöver för att gå igenom lite mer om vad som blir kvar i huset och vad vi kanske är intresserade av att köpa av dem. Själva övertagandet blir nog det 15/10, då har vi två veckor att fixa med flytt från och städ av vår nuvarande lägenhet. Så skönt. Förra flytten var hektisk, detta blir mer angenämt. Vi kan köra nåt lass på kvällstid efter jobbet och behöver inte ta ledigt i samma utsträckning. Fast det kanske vi vill ändå, det är ju så härligt att få pyssla med ett nytt hem.

Annars då? Har sovit en del i eftermiddag. Åt kräm och kalkonbröstsmörgås till middag, "svimmade" sedan på sängen, lite väl länge, men skönt och välbehövligt var det.

Idag fick jag mina söta skor av loafermodell. Jag har just testat dem, storleken räcker till, möjligtvis tänkte jag använda skoblocken för att få ut dem lite i vidd framtill. Klackhöjden på 8,5 cm är lite ovan också men jag går mest i klackar till fest och det var väl det somn var det huvudsakliga användningsområdet för dessa också.

Inga kommentarer: