fredag, augusti 03, 2007

Välkommen till mitt jobb





Här ägnar jag stora delar av min vakna tid, det är i alla fall platsen som jag utgår från (med tanke på att jag gör en hel del hembesök i mitt jobb också). Älskar både mitt jobb (mina arbetsuppgifter) och min arbetsplats, sedan har ju allt sina ups 'n downs såklart men på det stora hela är det mycket trivsamt.

Nu har jag i alla fall lämnat stället för denna vecka, flexade två timmar idag - himla skönt på en fredag! Helgen och ledigheten är här. Här blir det en lättare middag om en stund, vi vill ju rymma lite sushi, thaimat eller nåt annat senare ikväll. Efter detta ska vi piffa till oss lite för kvällen och dricka lite drinkar sedan blir det buss till Luleå för att vimla och mingla på Luleåkalaset. Jag gillar verkligen stadsfester. Där rör sig folk i alla åldrar, finklädda eller direkt komna från jobbet. Det flödar musik och dofter och olika mat och drycker finns att köpa. Dessutom träffar man oftast en hel massa bekanta - många som man sällan träffar annars. Kul!

Inga kommentarer: