fredag, september 28, 2007

De två veckorna som gått

Jag har fått en del förfrågningar om resedagboken som jag inte kunnat läsa förrän nu, klicka här så kommer ni till sidan och kan läsa vad vi haft för oss på sistone. En hel del har ju hunnit hända... ;-)

Bilder kommer också - dock inte säkert just idag...

Nu är vi i alla fall hemma, trötta efter drygt ett dygn i farten och en hel del flygplats och flygplanssnurr. Vi tänkte försöka hålla oss uppe tills senare ikväll så att vi får ordning på dygnsrytmen men först ska jag sova en middag, annars orkar jag aldrig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Passerade er balkong tidigare, log lite för mig själv när jag såg att dörren stod på glänt. Välkomna hem!

missj sa...

Tack så hjärtligt Tove! Det är så skönt att resandet är över, hemresan är sällan speciellt uppflyftande...

Anonym sa...

Välkommen hem!
Oj så jag har saknat dig i internet världen!
Pssst.. än en gång..
GRATTIS!

missj sa...

Linda: tack så jättemycket! Det känns rätt bra att ha tillgång till nätet precis när man önskar igen ;)