söndag, september 02, 2007

Familjekväll

Yes, I did it! Idag lyckades jag koka det perfekta ägget, ett löskokt och smarrigt ägg. Idag startade även "that time of the month", vilket innebär att jag kommer att slippa den under hela vår USA-resa. Jippiiiii!

En härlig helg har (snart) passerat. I går bjöds det på middag hos mamms och papps. Burgundisk köttgryta, ris, ugnsstekt lax, pressad potatis, sallad, diverse såser/röror och god dryck. Efter maten blev det kaffe och tårta. Det var husfolket (såklart), jag, Daniel, Jeanette, Jill med familj och min morbror, hans fästmö och son. Fotoalbumen åkte fram vilket genererade en del minnen och skratt. Sammantaget en mycket trevlig helg. Hem åkte vi närmare 22:30, när vi släppt av Jeanette åkte vi och hämtade upp Lina, lite vin hos oss sedan gick hon och jag ut på Olivers och roade oss. Himla skoj!

Dukat och klart!

Lina testar mormors glasögon

En massa bus blev det

Nalle var ju såklart med

Giganternas kamp; Max och Daniel i en fingerkroksmatch

Mamma grävde fram ett par ursnygga *s* glasögon som Jillan testade

Sister & brother

En vacker och kylslagen höstkväll...

...men inne pågår festligheterna

Två guldklimpar och en moster

En guldklimp och en moster *s*

Lilla söta Lina

Inga kommentarer: