söndag, september 30, 2007

Hämtmat och film - that's the way to do it!

Jag måste be om uppskov med bilderna i resedagboken. Ni får ursäkta mig. Lovar dock att jag ska få in dem under kommande vecka. Jag är så ohyggligt seg idag. Jag, Daniel och lite annat folk var ut och svirade i går. Jag lyckades bli ganska ordentligt "beruskad" men jag är ändå säker på att den stora segheten fortfarande beror på tidsomställningen. Jag är som piggast nattetid och trött, så trött under dagtid.

I kväll blir det mat från Ming Palace och en film till det sedan är min gissning att det blir tidigt sänggående. I morgon ska vi åka till IKEA för att försöka hitta en säng, det skulle verkligen vara toppen om vi fick tag på en ny innan flytten så att vi slipper montera upp den gamla för att sedan montera ner den. Vi är helt inne på IKEA:s sultanmadrasser och vi ska ha en hög (!) säng. Jag struntar i sängmodet som innebär låga, japaninspirerade sängar...Det lutar i dagsläget åt att vi ska bygga ihop en säng av kontinentalmodell, skippa sängram och bara skaffa en sänggavel och sängbord (men det är ju ingen brådska).

Nu ska jag förbereda soffan för vår ankomst :)

Inga kommentarer: