söndag, september 30, 2007

Vilken störtskön syrsa

Måste bara lägga upp lite djurbilder från vår semester.

Jag tog en makrobild på en blomma i San Diego och när vi tittade närmare på den såg vi att det satt en syrsa i blomman. Det roliga var att se bilden i fullskala på datorskärmen här hemma, kolla in blicken på syrsan! Den ser ut att tänka: "vafaaan, komma här och väcka mig ur min skönhetssömn". Klicka upp bilden så syns det tydligt *s*

På tal om blickar så måste jag ju även visa den jag fick av en av flodhästarna på San Diego zoo...


Vi "snubblade" även över en spindel i San Diego när vi gick tillbaka mot vårt rum på hotellet. En riktigt stor och saftig bit, jag vet inte om bilden gör den rättvisa men så här såg skönheten ut *s* Jag var framme med makroläge såklart....


Nu är det dags att göra kväll. I morrn bitti drar vi mot Haparanda och IKEA, det blir premiärresan för oss. Jag har bekanta som hunnit dit ett par gånger redan (sanslöst! *s*). Någon IKEA-toka är jag inte, skulle inte lägga en halv-/heldag på stället om jag inte var ute efter något speciellt och det är vi ju nu. En sväng till Alko hade vi också tänkt hinna med. Vi måste ju fylla upp barskåpet inför mysiga kvällar i bubbelbadkar och bastu i höst och vinter... ;)

Godnatt!

Inga kommentarer: