fredag, november 23, 2007

Grattis Daniel!



Dagen vill jag inleda med ett varmt grattis till min älskade make som fyller 32 år idag. Du är en gåva värd att hyllas. Tänk att den första av dina födelsedagar jag fick dela var din 20-årsdag och nu är vi här: du är min och jag är din - for ever and always! Du är så varm, omtänksam, generös och kärleksfull och vi har flätat ihop oss på allra bästa sätt. Vi är lika där man bör vara lika men ändå tillräckligt olika för att hålla tristessen borta.

Jag är så glad över att få dela mitt liv med dig och jag ser fram emot många härliga år med vardag, fest, lycka, skratt, bus, äventyr, stillhet och kärlek.

Du är min vackra, vackra pärla!

8 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på din dag!

missj sa...

Den tackar han säkert för. Han är ju kass på att kommentera här själv ;)

Anonym sa...

Linda: Tack så mycket =)

missj sa...

Nämen, där kom den! Det var premiären ;)

Anonym sa...

haha
det var inte illa ju=)
Grattis än en gång!

Anonym sa...

Stort, stort grattis, Daniel! Jag ska sjunga för dig på söndag =)

Anonym sa...

Tove, det ser jag verkligen fram emot...får man önska låt eller? ;)

Anonym sa...

Absolut, Daniel! Jag hade tänkt gå på en traditionell "ja må han leva" men om du vill höra något annat får jag väl uppfylla födelsedagsbarnets önskemål =)
Ses i em!