måndag, december 10, 2007

Mör!

Det är ordet för dagen. Jag är fortfarande helt slut i kroppen efter gårdagens prövning. Jag var så ohyggligt bakis i går så att det är svårt att få orden att räcka till. Det är läääängesedan jag mådde så dåligt. Kombon: för mycket av det goda, för blandad kompott och för lite mat ställde till det en del. Daniel var smart och slutade med drycken i tid, dessutom avslutade han natten med smörgås, jag däremot stupade i säng där framåt morgonkvisten (klockan var väl mellan 03-03:30). Jag ägnade hela gårdagen åt ryggläge och att krama toastolen. Runt 21 orkade jag pallra mig upp för att koka ihop en liten mannagrynsgröt. Så, det var söndagen för mig. Resten av helgen var desto trevligare. En lugn och skön fredag och en trevlig 30-årsfest på lördag kväll.

Nu ska jag ila iväg på en föreläsning!

Inga kommentarer: