måndag, december 31, 2007

Året som gått

2007 har varit ett fantastiskt år för min del. Så mycket otroliga saker har hänt. Vi fick återigen uppleva en underbar semester i USA, vi gifte oss samt hittade, köpte och flyttade till drömhuset. Dessutom gifte sig min syster och Pernilla och Ronny fick en liten pärla till son. Visst trängde det sig in lite tråkigheter och det jag främst har i åtanke är dramatiken kring min morbror. MEN, han lever...om än ett ben fattigare. Och det är vi oändligt tacksamma för!

Nu laddar vi för ett nytt år, jag har svårt att tro att det ska kunna slå 2007 i fantastiska upplevelser och händelser men lyckan ska väl förhoppningsvis bestå.

Här blir det middag och fest i goda vänners lag i kväll, på så vis avslutar vi 2007 och väntar in samt skålar för 2008.

Gott slut och Gott Nytt År!

Inga kommentarer: