måndag, december 31, 2007

Tack internet!

Jag säger det igen: internet är fantastiskt! Hur skulle jag klara mig utan denna outsinliga källa till inspiration och kunskap. Dagligen dags använder jag internet till att kolla upp namn på skådisar som fastnat på tungan, låttexter, recept, tips och trix om allt mellan strulande diskmaskiner till att kolla upp hållbarhetstiden för dränering med platonmatta osv. Idag blev det återigen så påtagligt hur ofantligt mycket kunskap man har tillgång till bara man har en dator och en internetuppkoppling. Jag har precis fixat Daniels slipsknut med hjälp av Manolos slipsknutskola och fått inspiration till ett finurligt sätt att vika in besticken i en servett till dagens dukning. Resultatet ser ni nedan:


Nu måste jag lägga på ett kål med mig själv. Dusch, manikyr och klädvånda!

Ha en skön och rolig kväll nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att kunna bidra till lite inspiration. :-)