onsdag, januari 02, 2008

All alone

En lite trist dag. Daniel har börjat om att jobba, det är inte alls lika kul att vara hemma och ledig ensam som i hans sällskap. Känner mig dessutom småkrasslig; hes och seg och så mensvärk på det. Jag ska i alla fall försöka göra det bästa av saken. Med tanke på att jag inte känner mig så pigg så hade jag tänkt ta det mycket lugnt idag, tanken var att jag och Kristina skulle ha åkt till Luleå på shoppingtur men jag hoppade av det tåget. I stället har jag rivit bort sängkläderna och ska slänga dem i maskinen, bäddar rent först när Daniel kommit hem, jag behöver nämligen hjälp med att vända den supertunga bäddmadrassen innan dess (ja, den ska vändas då och då - för längre livslängd). När maskinen är startad ska jag ta mig en uppfräschande dusch, krypa i lite sköna kläder, ordna mig lunch och sätta mig och kika på "Våra Bästa År", som jag f.ö. har absolut noll koll på numera *s*. That's my day! Lugnt, skönt och välbehövligt...

*loggar ut*

2 kommentarer:

Daggkåpa sa...

Hej. Kommer ihåg någonstans i din blogg att du frågade om man visste vad en bild föreställde något du hade på lilltoan? Hittade liknande grejer på en design sida, dom är mest troligt handukshållare och då tror jag dom ska vara i kök. Tror dom föreställer kniv o gaffel... sked. Man klämmer dit handduken o drar ner den så fastnar den. Anette

Anonym sa...

God jul i efterskott... Min telefon är trasig så det är inte av elakhet jag inte hälsat =O) Jag har helt enkelt inte haft någon telefon och nu har jag inga nummer. =OP Och Gott nytt år!!! Kram på dig.