tisdag, januari 29, 2008

En sån karl


Jag tenderar att frysa om fötterna när jag ska sova. Så det blir ofta raggsockar på. Ikväll tog Daniel saken i egna händer. Han hämtade helt sonika hårtorken, blåste mig på fossingarna under täcket och sedan i sockarna och rusade sedan för att ta på mig dem innan de svalnade igen. Så nu ligger jag här under uppvärming, med hårblåsta raggsockar, duntäcke och överkast. Mysigt som tusan. Nu ska jag läsa lite innan jag stänger mina blå. Stora delar av förmiddagen i morgon kommer att ägnas åt hjälpmedelsutprovning på dataenheten, Björkskatans VC. Godnatt världen! Förresten, tack för peppen Tove. Jag har i princip suttit med det där sen jag kom hem från prommisen *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen du också kommer att gilla det! (Annars får du skälla på mig och säga att allt är mitt fel - promise!)

Love you!