onsdag, januari 30, 2008

Seg i knoppen

Jag känner mig inte riktigt frisk. Undrar just om jag smittats av Agneta, hon ligger ju däckad i förkylning sedan i fredags och jag har ju träffat henne både i går och i lördags. Men är det inte så att en förkylning är som mest smittsam dagarna innan, då man själv knappt är medveten om att man håller på att bli sjuk? Fast faktum är att jag ju jobbar på ett "högriskställe", så det "bacillusker" kan nog hoppa på en från alla möjliga håll. Nåja, allt jag kan göra är avvakta och se om det lägger sig. Jag känner mig "as we speak" frusen, tung i knoppen, "kli-ig" i öronen och täppt i hela systemet. Nu på morgonen ska jag i alla fall, som jag nämnde i går, åka till dataenheten på Björkskatans VC i Luleå. Sedan får vi se...

Hoppas att ni har en bra dag där ute!

Inga kommentarer: