måndag, januari 28, 2008

Helgen som gått

Min helg har varit riktigt bra och mestadels bestått i umgänge. Helgen inledde vi ju med en tur till nyöppnade Dollarstore, där blev det en del tvättmedel, sköljmedel, skurmedel, tandkräm, rengöringsdukar osv. Därifrån var det sedan bara att ila hem för att fräscha upp sig lite, middagen hos Maria startade kl 19. Den har jag ju redan berättat om i inlägget innan.

Lördagens middag var lika trevlig den, Daniel hämtade U & K strax före 19. Middag, dessert och kaffe var inmundigat klart runt 22:30 och då började vi prata om att ta en bastu. Vi var sena in i diton, tror att klockan närmade sig midnatt. Men mysigt var det. Och riktigt, riktigt varmt. Daniel fick upp tempen där inne ordentligt. I går var det bara lugnt, jag var och hälsade på Agneta som var förkyld och krasslig, köpte kinamat och sen blev det film på kvällen. I går var det "The Lookout" och "Boogeyman 2" som gällde, ingen av dem var väl någon höjdarfilm.

Enda planen för kommande helg är att vi ska vara barnvakt åt Lina och Max mellan lördag och söndag. Det känns mycket skönt, lugnt och stillsamt och mysigt med kidsarna i huset.

Innan jag avslutar skickar jag en varm grattiskram till Erika Ö på 32-årsdagen. Hipp, hipp hurra på din födelseda'!

Inga kommentarer: