lördag, februari 09, 2008

14797


Nej, det är inte nåt hett telefonnummer (vad jag vet i alla fall *s*) och inte heller en magisk kod som löser alla livets mysterier...utan det är min stegräknares siffror när den åkte av i natt. Jag är precis hemkommen...eller snarare inkliven i huset. Jag fastnade ute en stund med att fota snön och mitt älskade hem.

Kvällen har varit helt perfekt med tv, prat, skratt, ost, kex, Tor-klapp och lite Robin-kramar (prinsen lade sig ju strax efter att jag anlänt till Pillan). Vi har även hunnit med att kolla igenom en del foton från förr. Oj, oj så kul. Vilka minnen - och hur vi såg ut. Jag kunde inte låta bli att låna hem ett foto; herre Jesus, min man såg ut som en pojkspoling när vi träffades. Tyvärr har jag lovat Pernilla (som också syns på bilden) att inte lägga ut den i bloggen.... men Daniel, du kan se den på köksbänken när du vaknat *s*.

Nu ska jag sminka av mig, borsta tänderna och krypa ner i sängen hos min "pojkspoling". Sen hoppas jag innerligt att sängen är lika gudomligt skön denna morgon som den var i går morse.

Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom siffrorna var ju kanon...

missj sa...

Jadå, men lördagen var än bättre. Dryga 17000. Tyvärr har stegräknaren redan kajkat ihop, ska se om jag får liv i den *S*

Anonym sa...

Du går för mycket, vännen, stegräknaren orkar inte med!

Kram =)