söndag, mars 23, 2008

Handikappad

Nåja, inte riktigt men det känns onekligen lite så. Solen skiner och det hade kunnat vara läge för en promenad med termos, mackor, korv att grilla och sittunderlägg men det går inte. "That time of the month" inleddes i går och det är ingen rolig historia. I alla fall inte så här i början, jag vill (och måste) verkligen ha nära till vissa faciliteter. Daniel nämnde i alla fall nåt om en biltur så det får nog bli så. Komma ut lite i alla fall samt snabbt kunna bege sig hemåt om det skulle falla sig så.

Jag ska börja min söndag med en dusch i alla fall. Underbara dusch!

Tack igen, go vänner för fredagen. Mycket, mycket trevligt....om än det blev lite sent ;) Inte så skoj om man har en liten därhemma som vill upp lika tidigt som vanligt kan jag tänka mig...

Njut vidare av påskleg och solsken där ute!

Inga kommentarer: