torsdag, mars 06, 2008

Mustig kycklinggryta och mustig helg

Det är vad som står på menyn här i huset idag och den ska jag ta itu med nu.

Fick just ett SMS av Kristina som föreslog dagbio på lördag, nämligen "Himlens Hjärta". En film som jag faktiskt är nyfiken på, många bra svenska skådisar är med och jag är ju väldigt förtjust i svenska filmer generellt. Så så blir det nog.

Vi kommer minst sagt att ha fullt upp i helgen. Fredag är det den där festen som jobbet "anordnat", festkommittén har bokat en klubb i Luleå och för 150 riksdaler får vi en välkomstdrink, medelhavsbuffé och buss hem (för de som nu ska hemåt vill säga). När våra arbetskamrater åker hem med bussen runt 01 så beger nog jag och Kristina oss till vårt hotellrum, vi har ju en lördag att orka med också. Planen för lördagen är lite shopping, hon var sugen på nån slags spa/nagel/skönhetsbehandling men den hoppar jag gärna över, sen blir det kanske den där bion och när den är slut så är det bara att ila till rummet och fräscha till oss. Klockan 18 har vi bordsreservation så då väntar middag. Därefter kanske vi får pusta lite på rummet och resonera igenom hur lusten/orken för fortsatta äventyr i natten ser ut...

Jag lär vara slut på söndag *s*

Nu över till spisen!

Inga kommentarer: