måndag, april 07, 2008

Mätta och belåtna...



..och sex väl avvägda lunchlådor för frysen. Nu ska jag bara mysa på. Promenaden tog jag och D direkt efter jobbet så den pockar inte på. Nåja...förresten, myset får vänta lite. Jag ska fortsätta att forska i varför kameran på mobilen jäklas så. Den går nämligen inte att växla mellan foto-, filmnings- och bildvisningsläge. Jag har testat omstart, att plocka ut såväl batteri som SIM-kort och minneskort. Men icket. Den tycks helt ha fastnat så filmningsläget och det går inte att ändra hur jag än gör. Pratade med Sony Ericssons support idag och de rekommenderade mig att uppdatera programvaran på mobilen via datorn vilket jag gjort. Nu kan jag ta vanliga bilder men bara efter en omstart av mobilen, nästa gång jag startar kameran är det samma fel igen. Testade även att byta minneskort så deras inrådan, ingen skillnad. Jag ska försöka klura vidare på detta men det lutar åt ny kontakt med supporten i morgon. Den stora anledningen till att jag valde just denna mobil är ju kameran så den banne mig gå att använda också.

Inga kommentarer: