måndag, maj 26, 2008

Mobilblogg från sängen


Bilden är en vy från mina föräldrars altan mot älven. Vi bjöds på smarrigheter där idag, nämligen smörgåstårta och kardinaltårta. Fick även träffa Jillan med familj som också var där. Hem åkte vi vid halv sju. Väl hemma ringde jag Pernilla för att höra om hon var sugen på en promenad. Vilket hon turligt nog var. Vad vi har fått skratta ikväll! Vi har båda lika sanslöst kasst lokalsinne och har vimsat runt längs elljusspår och vägar i Björknäs-Pagla-området. Efter lite snurrande i skogen hittade vi i alla fall tillbaka till bilen: drygt 80 min motionerade, välluftade och välskrattade. Nu ska jag stänga mina blå och invänta Blund. Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kanske karta och kompass nästa gång skulle sitta fint...haha / Jill

missj sa...

Frågan är ju om vi skulle kunna hantera det ens *s* Nåja, vi hade kul och fick (som jag skrev) både frisk luft, motion och glada skratt så det var bara en vinst i det hela :)