torsdag, maj 22, 2008

Näää....


...jag fick ett tråkigt brev idag, tydligen måste jag göra om cellprovet! Fick besked om att provet som togs inte var bra nog. Trist! Gynstolen är ju inte min favoritplats på jorden precis *s* Men det är bara att bita ihop. Tiden jag fått var däremot inget vidare så jag ska ringa och byta tid i morgon.

Idag har solen strålat över oss i norr, det var verkligen på tiden. Jag är oerhört less på kylan och regnet nu. Vågade mig på att ställa ut pelargonen på bordet ute ikväll men jag vet inte om jag vågar ha den ute över natten, temperaturen ser ut att falla en del nattetid ännu. Solen skiner fortfarande men nog känner jag att kylan sipprar in genom altandörren som står öppen.

Sitter i soffan med laptopen, "Lyxfällan" står på i bakgrunden, inväntar delfinal två i Eurovision song contest. Ska hålla tummar och tår för Charlotte men känner mig ganska övertygad om att det kommer att gå vägen. På lördag ska jag gotta vidare i dramat i sällskap av goda vänner.

I morgon är det fredag igen, jag upphör aldrig att förvånas över hur snabbt veckorna går. Jag skulle föredra om takten lugnade ner sig lite när jag får sommarsemester *s* Men jag vet ju att det snarare är tvärtom. I eftermiddag när Kristina var förbi för att hämta sina trädgårdsspel inför deras vårdlagsfest imorgon så föreslog hon att jag skulle hänga med henne och ev. andra ut på en krogsväng i morgon. Kan ärligt erkänna att jag inte haft en tanke på någon krogsväng men ska ta mig en funderare. Skiner solen även i morgon så kanske suget infinner sig.

Nu TV-tajm!

Inga kommentarer: