söndag, juni 22, 2008

Veckan som kommer


Har just ätit middag; grillat igen. Mums! Till det en flaska vin och så lite äppelkaka och vanlijglass efter det. Mätt och belåten. I morgon tar en ny vecka vid, en händelserik sådan...

I morgon kommer äntligen vår garageport, det blir inte bara mer funktionellt utan hela huset får sig en ansiktslyftning i och med den. Foto kommer (som vanligt). Utöver det så är det ju min sista arbetsvecka innan 4 ljuvliga veckor av semester. Boden Alive drar i gång med allt vad det innebär. Agneta var förbi här en sväng i kväll och bjöd in mig på grillning med henne och Diana på fredag, sedan blir det en sväng ner på stan för att kolla in folkfesten. Det får dock bli en stillsam tillställning för mig eftersom jag ska ut och flyga på lördag. Jag åker nämligen iväg ett par dagar som inledning på min semester. Daniel jobbar och jourar och går på sin semester nästan en vecka efter mig, så jag inleder min ledighet med en liten resa.

Nu ska jag gå ut och föreviga våra gamla garagedörrar för en liten "before & after"!

Inga kommentarer: