söndag, juni 22, 2008

Underbara Norrbotten!

Regn i morse och i förmiddags, sedan en fin dag och kväll men för en stund sedan kom regnet igen.

Jag sitter här inne i soffan med laptopen i knät, ett öga på datorn och ett på TV:n. När jag sveper med blicken mellan de två apparaterna upptäcker jag ett helt magiskt ljus utomhus. Helt förtrollande! Måste bara fotografera...

Här är resultatet; sol....moln...kvällshimmel och regnbåge i en gudomlig blandning! Vår gata har aldrig varit så vacker!






1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud vilka bilder!

Ja jag såg den och just när ljuset kommer underifrån tappar man ju nästan andan!
Hann dock inte fota =0(
Lasse och hans son har farit till Gbg, för att fixa båten så vi packade husvagnen hela dagen och på kvällen var jag slut! =0)
Ha en fin ny vecka!