tisdag, juli 29, 2008

Det är inte alla som har en SM-silvermedaljör till väninna :D

Gunilla har kommit och åkt. Alltid kul att uppdatera sig lite, surra en stund och beklaga sig över "gemensamma störningsmoment i livet". Ibland kan jag förbanna avståndet oss emellan. Inte för att det känns konstigt att ses efter långt tid utan för att jag saknar att träffa henne oftare. När hon är upp är det ju såklart många som pockar på hennes uppmärksamhet.

Jag känner mig himla trött i kväll, inte konstigt kanske med tanke på att jag somnade mellan 01:30 och 02 och väcktes 06:15. Så är det när man fastnar i en god bok! Sängen väntar nog om inte så länge. Vill i alla fall se att Daniel kommer sig hem (han är på bio och ser den nya Batman) och så måste jag förvissa mig om att Gunilla tagit sig fram med cykeln till sin syster i Sävast.

Dagen idag har gått rätt snabbt, först jobb mellan 07-16, sen hem och äta grillat (som Daniel förberett och tillagat å det yttersta *kyss*), iväg för att handla lite frukostmat och annat nödvändigt till torsdagens grill, påbörjat (och nästan avslutat) packningen inför helgens begivenheter sedan dök Gunilla upp vid 19.

Innan jag slutar måste jag ju erkänna att jag skäms! Har alldeles glömt att gratta Kristina till silvermedaljen i varpa-SM! Så duktigt så, girl! Läs mer om henne och idrotten i denna artikel i Norrbottens Kuriren.

Nu ska jag inleda mina kvällsgöromål och lägga mig med den förädiska boken igen *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack :) om jag är silver så är väl du Guld då :) idel ädelmetall iaf:)
kram ha en bra helg!