tisdag, juli 22, 2008

Tillåt mig uppröras!

Jag brukar kolla in Linda Rosings blogg emellanåt. Jag kan ärligt erkänna att jag inte är något fan av kvinnan i fråga och man kan tycka vad man vill om henne, hennes plastikmissbruk, hennes mediajakt, hennes intelligens, hennes förmåga att stava eller vad som helst...men nu har det gått för långt! De anonyma påhoppen bland kommentarerna är överväldigande. Folk kränker och är elaka. De kallar Linda alla tänkbara öknamn som går att uppbringa. De kallar hennes dotter fet och anklagar Linda för att medvetet göda tösen för att hon inte ska utgöra konkurrens. Fy fan så nedrigt. Tjejen är INTE fet! Och allt detta görs i anonymitetens skugga, återigen fy fan...min gissning är att det är "fjortisar" som utgör majoriteten av de som kommenterar! Men det är ingen ursäkt! Man kan bete sig även om man är i tonåren!

Jag anser att om man vill kritisiera någon så ska man göra det konstruktivt och/alt. stå för vem man är! Allt annat är feghet och säger mer om människan som kastar ur sig skiten än den som får ta emot den!

Inga kommentarer: