tisdag, augusti 26, 2008

Idag...


...fyller nästan halva min familj år. Syster Jill blir 31 och mammsen 56. Så jag vill såklart inleda med en stor gratulation till dessa två!

Det känns inte som att det händer så värst mycket hos mig just nu, det är ganska rutinbundet men det känns faktiskt helt OK. Jag vet ju att det kommer lite annat längs vägen nu i höst och vinter i form av bl.a en kurs i Umeå, planeringsdagar?, en showkväll med tillhörande hotellvistelse i trevligt sällskap i Piteå, en tur till Stockholm, en Köpenhamnsresa och en julfest?. Sen blri det ju såklart en del små trevligheter däremellan också men det där är de "större hållpunkterna". Mina vardagar ser i övrigt rätt lika ut just ny, det är jobb på dagen och träning (alt. promenad) därefter några dagar i veckan, dusch, en lite senarelagd middag och sen är jag slutkörd. Tröttheten beror nog på flera saker men visst tror jag att mina gymbesök spelar in en del. Det är ovanligt att jag är så trött som jag varit på sistone redan 21:30 ska ni veta...

Idag efter jobbet blir jag som vanligt hämtad av Daniel sen åker vi och äter nåt någonstans (men vart och vad?) därefter drar vi upp till byn för att uppvakta Jillan lite, mamms och papps är på vift med husbilen så det blir det inget av mer än via telefon och så äppelkakan jag skickade med pappa i söndags.

Nu är min lunch avverkad och jag ska återgå till allvaret!

Inga kommentarer: