torsdag, augusti 21, 2008

Med risk för att bli tjatig...

...men jag är trött igen, galet trött. Håller på att gäspa käkarna ur led!

Dagen idag har bara rusat förbi. Jag har hunnit med mycket men upplever det som att dagen bara försvunnit. Jag har jobbat, varit på den där utbildningen jag nämnde, kört 30 min på träningscykeln (tyvärr allena), tvättat två maskiner, ätit en hembakt mjukkaka och ett glas mjölk till middag (är varken hungrig eller sugen på mer i kväll) och avnjutit lite egentid i soffan med laptopen. Snart är det dags för "Hell's Kitchen" men jag tror inte att jag orkar, ska nog bädda ner mig i stället.

I morgon är det fredag igen. Vad jag vet är det inget speciellt på agendan mer än jobb och så sotaren som ska komma förbi och göra en brandbesiktning av bastun samt sota den och kaminen. Vad ska man laga för middag i morgon då? Jag vill ha tips på nåt enkelt och smarrigt tack *s* Är det dessutom nåt vi redan har hemma så underlättar det ju ytterligare ;) Inga små krav, va?

Nu pyser jag mot mina kvällsbestyr och sedan sängen! Godnatt!

Inga kommentarer: