tisdag, september 23, 2008

I feel the need for....

...lite vardags"lyx"!

Det känns som om de senaste dagarna varit rätt mycket uppförsbacke och även tiden innan det. Jag är och mår inte tipp topp, det erkänner jag! Jag har en del på mina axlar för närvarande och hösten och mörkret hjälper inte direkt till. Jag är så in i själen trött. Vill inte älta detta desto mer men mina närmsta vet vad detta handlar om. Så mycket reserver finns inte kvar och jag känner mig dränerad, skör och sårbar. Det är säkert därför jag är extra mottaglig för magbaciller, ögonproblem och Murphy just nu! Jag måste helt enkelt försöka finna och skapa ljuspunkter här och nu...en direkt sådan vore ju lite god middag och ett avsnitt av "Sally" i kväll.

Under resten av hösten/vintern hoppas jag att vi snart finner en helg då Sara och Anders kan komma upp och hälsa på för trevlig samvaro, sedan väntar förhoppningsvis en tur till Stockholm i oktober och i slutet av samma månad är det ju dags för en showhelg i Piteå med Daniel, Pernilla och Ronny. Det blir trevligt! I december har jag ju siktet inställt på sisådär en vecka i Köpenhamn. I need enlightment! Jag saknar dessutom träningen, jag har varit från den i lite drygt en vecka och längtar innerligt efter att komma igång igen...

1 kommentar:

Prinsipesan sa...

nej, nej... med vilja går ALLT :)