lördag, september 06, 2008

Lillhjärtat!


Robin för 4 månader sedan

I morgon fyller lillhjärtat 1 år. Älskade, underbara unge! Han är så söt att man smälter; det där smilet, de bruna ögonen, de långa ögonfransarna, alla ljud han har för sig, vinkningarna, de där små, små bissingarna...

Idag ska vi dit på kalas med lite presenter. Bara Daniel nu hinner hem, han blev utringd på ett fel 13 mil från Boden tidigt i morse. Annars kanske jag får knata dit själv...fast det är ju klart att det är roligare om han också är med.

Jag känner mig tung i huvudet idag, har sovit väldigt dåligt i natt. Detta trots renbäddad och generellt sett fantastiskt skön säng. Försöker "kurera" mig med kaffe och Ipren (de hjälper mot ondmagen) men oavsett känns ögonlocken tunga. Jag tror att jag ska dra filten över mig i soffan en stund.

Ska läsa lite bloggar nu och sedan välta omkull här i soffan. Fryser om fötterna också... *s*

Inga kommentarer: