lördag, september 06, 2008

Tjo, vad det var livat i holken i lördags!


Beautiful birthday boy!


Robin 1 år - en riktig cooling!


Sötis!

Det var lite livat hos Pernilla och Ronny idag, det kan lätt bli det med fem barn som leker, busar och bråkar *s* Nu är sötis firad litegrann i alla fall, det fortsätter ju i morgon då släkten kommer.

På väg hem från P och R stannade vi till och hämtade thaimat. Rackarns så gott det var! Vårrullar till förrätt och sen tog jag biff med chili. Sitter nu återigen i min älskade Rambo med laptopen, om en stund ska vi åka tillbaka till Pernilla och Ronny igen för lite kortspel och vin. Daniel och Ronny ska visst se fotbollskvalet också. Det skippar jag dock mer än gärna.

Nu ska jag se om Agneta behagar dyka upp, hon ska komma förbi och låna lite vin...

Önskar alla en riktigt trevlig kväll!

Pssst....jag känner någon som kommer att somna ovaggad i kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ikväll...och för idag åxå,hoppas nu att du får sova riktigt gott inatt,många kramar

Pernilla