tisdag, september 09, 2008

Lunchärenden

Har hunnit få mycket gjort på lunchen och ändå hunnit äta min mat. Jag har införskaffat mig en större vattenflaska på Intersport, min halvliter som jag har med räcker ingenvart och vattnet i kranen på gymmet är ljummet och hemskt. Fyyy! Utöver det har jag hunnit in på Smycka och kortat armbandet på klockan med en länk så nu sitter den mycket bekvämare. Därifrån rusade jag iväg och hämtade ut ett nytt SIM-kort på Vidars - och jajomensan, visst var det så att mitt förra gått sönder, för nu fungerar det galant igen. Jag saknar däremot min riktiga och fina k850 - kom hem till mamma nuuuuuu! Har inte hört ett ljud om den ännu och idag har de där två veckorna gått. Jag hoppas att "cirka två veckor" inte innebär det dubbla...

Har just ringt och kollat upp det där med mobilen så att de inte ringt mig om den medan mitt nummer varit insomnat. Enligt statusen har de bytt keydome (igen?!), minneskortsläsare och lite annat så kanske den hinner komma under denna vecka - och att den då tar mitt SIM-kort, som den inte gjorde och som var anledningen till att jag skickade in den överhuvudtaget. Den där telefonen är högt älskad men jag kan ju inte förneka att den har varit lite av ett måndagsexemplar ända sedan jag skaffade den.

Kom hem till mamma...

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Jen. ^^
Det är hemskt att vara utan sina prylar, speciellt när man är van och ha dem. (3 veckor utan dator) *yikes*
Sitter och lyssnar på "Socker" med Kent nu, jag tycker om den låter. Mycket bra. :)