onsdag, september 10, 2008

Färdigtränad och nyäten


Min svarte hingst *s*


Min vy...supernakna män, de har inte ens hudkostymen på sig *s*

Nu är jag nöjd och belåten. Har tränat med Pernilla och därefter duschat och ätit sill, "potäter" och kokt ägg. Nu sitter jag i Rambo och slötittar på"Idol" och skäms för andras pinsamheter *s* Dagen har i övrigt rusat fram med planering av smärthanteringsgruppen och hembesök. I morgon är det torsdag och arbetsveckan lider mot sitt slut. På fredag är tanken att jag och Pernilla ska träna efter jobbet sen tänkte jag göra lite helgfestligare mat men jag vet inte hur jag hinner med det om vi ska träna klockan 18. Blir det tidigarelagd träning så går det ju bra. Jag skulle kunna tänka mig redan kl. 16 om P har barnvakt förstås...det lät som att hon skulle kolla upp det :) På lördag ska jag och Kristina roa oss kungligt med flyttstädning av hennes lägenhet. Jag tipsade henne om en box med vin och en stereo så går det geschwint! *S*

Om en vecka åker jag förresten mot Umeå för kursen i praktisk ergonomi. Det blir onekligen lite trevligt med nåt annat än vanliga arbetsdagar; kurs, hotell och trevlig stad. Åker hem på lördagen. På söndagen firar jag och Daniel 1-årig bröllopsdag, 13-årig "bekantskap" och 12-årigt förhållande :) Inte illa pinkat för en trähäst får man säga ;)

Förresten..i "Idol" nu, 16-åriga Anna Bergendahl (klicka, lyssna och hänförs!)....wow, wow, wow.....så bra!!

Inga kommentarer: